AMB Àrea Metropolitana de Barcelona

ÀREA DE DESENVOLUPAMENT DE POLÍTIQUES URBANÍSTIQUES
SECCIÓ DE PLANEJAMENT URBANÍSTIC


PMU Can Vidal Oest. (clau PMU3)

  • Disposicions Comuns
  • Disposicions Generals
    POLÍGONS D’ACTUACIÓ URBANÍSTICA I SECTORS

    PMU1: PMU Can Pongem Les roquetes
    PMU2: PMU Can Vidal
    PMU3: PMU Can Vidal Oest
    PMU4: PMU Urbanització Can Vidal
    PPU1: PPU Can Ollé
    PPU2: PPU Can Benet

    Article 88. Polígons d’actuació urbanística i sectors.

    1. El règim específic dels polígons d’actuació urbanística i dels sectors és el que figura a les fitxes urbanístiques d’aquesta normativa.

    2. Els sòls inclosos a sectors que hagin de ser desenvolupats a la seva ordenació per plans de millora urbana es classifiquen sempre com a sòl urbà no consolidat. Els polígons d’actuació urbanística en sòl urbà ho seran de sòl urbà consolidat o sòl urbà no consolidat. El plans parcial urbanístics regiran el desenvolupament del sòl urbanitzable delimitat.

    3. El termini de desenvolupament dels sectors i polígons comporta que dins seu s’hagi de rebre la urbanització. El termini d’edificació dels polígons comporta que dins seu s’hagi de rebre l’edificació. Els terminis, expressats en quadriennis, es computaran des del 1 de gener de l’any següent a aquell en que entra en vigor el POUM-LPC.

    4. Les edificacions i instal·lacions preexistents en l’àmbit dels sectors urbanístics i que siguin compatibles amb les determinacions d’aquests, poden ser justificadament excloses del sistema de repartiment i de la comunitat de reparcel·lació d’acord amb els articles 133 i 134 del Reglament de la Llei d’Urbanisme.

    5. Els sectors i polígons d’actuació urbanística d’iniciativa particular tindran l‘obligació de conservar la urbanització durant un termini de cinc (5) anys des de la recepció o un termini inferior si dins d’ell s’arriba a què l’edificació es trobi consolidada en dues terceres parts dins de l’àmbit, mitjançant els mecanismes previstos a l’article 201 del Reglament de la Llei d’Urbanisme.

     

    PMU

    CAN VIDAL OEST

    Ubicació

    Comprèn l’espai enfrontat a Can Vidal, situat a l’altra banda de la carretera BV-2421, sota de l’antic sector de Can Gispert. Actualment s’hi troben cases unifamiliars de parcel·la gran amb deficiències importants respecte les xarxes i la urbanització

    Superfície

    24.834m2

    TERMINI MÀXIM

    De desenvolupament

    Tercer quadrienni

    PARÀMETRES URBANÍSTICS

    Edificabilitat bruta

    Total

    Residencial

    Comercial

    (m2 st/m2 sl)

    (m2 st/m2 sl)

    (m2 st/m2 sl)

    0,15

    0,12

    0

    Sostre

    Sostre total(m2)

    Sostre residencial(m2)

    Sostre comercial(m2)

    3.725

    3.725

    0

    Habitatges

    Densitat (hab./ha.)

    Núm. hab. Totals

    3,00

    7

    Lliures

    HPO

    Concertat

    7

    0

    0

    DETERMINACIONS IMPERATIVES SOBRE ORDENACIÓ DETALLADA

    Tipologia

    Unifamiliar aïllada de parcel·la gran.

    Altres determinacions

    El sector es desenvoluparà d’acord amb les determinacions dels articles 6 i 7 del Reglament, en referència a les zones inundables i amb pendent superior al 20%.

    USOS

    Predominant

    Residencial

    Compatibles

     

    SISTEMES, ZONES I CESSIONS

    Percentatges

    Els percentatges mínims de cessió, el percentatge mínim de sòl públic i el màxim de sòl privat d’aquest pla de millora seran els següents:

    Sistemes

    Reserva sòl públic

    Percentatge

    Sistema viari

    9,00%

    Espais lliures

    10,00%

    Equipaments

    0,00%

    Total sòl públic

    19,00%

    Zones

    Reserva sòl privat

    Percentatge

    Sòl d’aprofitament privat

    81,00%

    Cessió d’aprofitament

    El polígon es troba subjecte a la cessió a favor de l’Ajuntament de la Palma de Cervelló del 10% de l’aprofitament urbanístic

    SISTEMES URBANÍSTICS I INFRAESTRUCTURES VINCULATS AL SECTOR

     

    - Les instal·lacions necessàries per tal de complir la normativa tècnica i legal, així com per eliminar o minimitzar al màxim els impactes visuals i acústics que pugui ocasionar el trànsit als ocupants dels habitatges, així com les càrregues de connexió amb la xarxa de carreteres, correran a càrrec del promotor de les obres d’urbanització.

     

      

    ESTIMACIÓ DEL COST D’EXPLOTACIÓ DEL TRANSPORT PÚBLIC DE SUPERFÍCIE (ACTUALITZACIÓ A 10 ANYS)
    (segons article 19.2 del Decret 344/2006, de 19 setembre, de regulació dels estudis d’avaluació de la mobilitat generada)

    6.482 euros (valor indicatiu a concretar en el procés de reparcel·lació)

    CONDICIONS I SISTEMA DE GESTIÓ

    Sistema de reparcel·lació en  la modalitat de cooperació

    HABITATGE DE PROTECCIÓ PÚBLICA

    Reserva en percentatge del total del sostre residencial

    No n'hi ha

    OBSERVACIONS

    - La proposta haurà de respectar i salvaguardar de l’edificació els cursos hidràulics i els terrenys amb més pendent.