ÀREA DE DESENVOLUPAMENT DE POLÍTIQUES URBANÍSTIQUES
SECCIÓ DE PLANEJAMENT URBANÍSTIC
PMU1: PMU Can Pongem Les roquetes
PMU2: PMU Can Vidal
PMU3: PMU Can Vidal Oest
PMU4: PMU Urbanització Can Vidal
PPU1: PPU Can Ollé
PPU2: PPU Can Benet
Article 88. Polígons d’actuació urbanística i sectors.
1. El règim específic dels polígons d’actuació urbanística i dels sectors és el que figura a les fitxes urbanístiques d’aquesta normativa.
2. Els sòls inclosos a sectors que hagin de ser desenvolupats a la seva ordenació per plans de millora urbana es classifiquen sempre com a sòl urbà no consolidat. Els polígons d’actuació urbanística en sòl urbà ho seran de sòl urbà consolidat o sòl urbà no consolidat. El plans parcial urbanístics regiran el desenvolupament del sòl urbanitzable delimitat.
3. El termini de desenvolupament dels sectors i polígons comporta que dins seu s’hagi de rebre la urbanització. El termini d’edificació dels polígons comporta que dins seu s’hagi de rebre l’edificació. Els terminis, expressats en quadriennis, es computaran des del 1 de gener de l’any següent a aquell en que entra en vigor el POUM-LPC.
4. Les edificacions i instal·lacions preexistents en l’àmbit dels sectors urbanístics i que siguin compatibles amb les determinacions d’aquests, poden ser justificadament excloses del sistema de repartiment i de la comunitat de reparcel·lació d’acord amb els articles 133 i 134 del Reglament de la Llei d’Urbanisme.
5. Els sectors i polígons d’actuació urbanística d’iniciativa particular tindran l‘obligació de conservar la urbanització durant un termini de cinc (5) anys des de la recepció o un termini inferior si dins d’ell s’arriba a què l’edificació es trobi consolidada en dues terceres parts dins de l’àmbit, mitjançant els mecanismes previstos a l’article 201 del Reglament de la Llei d’Urbanisme.
PPU |
CAN BENET |
||||||||
Ubicació |
Sector discontinu format per dos àmbits situats al sud de la carretera BV-2421, un per sota de la masia de Can Benet i l'altre més al sud-oest, per sobre de la proposta de variant. |
||||||||
Superfície |
22.360m2 |
||||||||
TERMINI MÀXIM |
|||||||||
De desenvolupament |
Primer quadrienni |
||||||||
PARÀMETRES URBANÍSTICS |
|||||||||
Edificabilitat bruta |
Total |
Residencial |
Comercial |
Hoteler |
|||||
(m2 st/m2 sl) |
(m2 st/m2 sl) |
(m2 st/m2 sl) |
(m2 st/m2 sl) |
||||||
0,20 |
0,18 |
0,02 |
0,00 |
||||||
Sostre |
Sostre total(m2) |
Sostre residencial(m2) |
Sostre comercial(m2) |
Sostre Hoteler (m2) |
|||||
4.472 |
4.025 |
447 |
0 |
||||||
Habitatges |
Densitat (hab./ha.) |
Núm. hab. Totals |
|||||||
18,00 |
40 |
||||||||
Lliures |
HPO |
Concertat |
|||||||
22 |
12 |
6 |
|||||||
DETERMINACIONS IMPERATIVES SOBRE ORDENACIÓ DETALLADA |
|||||||||
Tipologia |
Edificació plurifamiliar aïllada |
||||||||
Altres determinacions |
El sector es desenvoluparà d’acord amb les determinacions dels articles 6 i 7 del Reglament, en referència a les zones inundables i amb pendent superior al 20%. |
||||||||
USOS |
|||||||||
Predominant |
Residencial |
||||||||
Compatibles |
|
||||||||
SISTEMES, ZONES I CESSIONS |
|||||||||
Percentatges |
Els percentatges mínims de cessió, el percentatge mínim de sòl públic i el màxim de sòl privat d’aquest pla de millora seran els següents: |
||||||||
Sistemes |
Reserva sòl públic |
Percentatge |
|||||||
Sistema viari |
10,00% |
||||||||
Espais lliures |
12,00% |
||||||||
Equipaments |
50,00% |
||||||||
Total sòl públic |
72,00% |
||||||||
Zones |
Reserva sòl privat |
Percentatge |
|||||||
Sòl d’aprofitament privat |
28,00% |
||||||||
Cessió d’aprofitament |
El polígon es troba subjecte a la cessió a favor de l’Ajuntament de la Palma de Cervelló del 10% de l’aprofitament urbanístic |
||||||||
SISTEMES URBANÍSTICS I INFRAESTRUCTURES VINCULATS AL SECTOR |
|||||||||
|
- Parc Fluvial. Millora del camí i del pas sobre la riera. - Les instal·lacions necessàries per tal de complir la normativa tècnica i legal, així com per eliminar o minimitzar al màxim els impactes visuals i acústics que pugui ocasionar el trànsit als ocupants dels habitatges, així com les càrregues de connexió amb la xarxa de carreteres, correran a càrrec del promotor de les obres d’urbanització. |
ESTIMACIÓ DEL COST D’EXPLOTACIÓ DEL TRANSPORT PÚBLIC DE SUPERFÍCIE (ACTUALITZACIÓ A 10 ANYS) |
|||||||||
47.506 euros(Valor indicatiu a concretar en el procés de reparcel·lació) |
|||||||||
CONDICIONS I SISTEMA DE GESTIÓ |
|||||||||
Sistema de reparcel·lació en la modalitat de cooperació |
|||||||||
HABITATGE DE PROTECCIÓ PÚBLICA |
|||||||||
Reserva en percentatge del total del sostre residencial |
Total habitatge protecció pública: |
41,28% |
|||||||
HPO de règim general i especial: |
27,52% |
||||||||
HPO de preu concertat: |
13,76% |
||||||||
OBSERVACIONS |
|||||||||
- Es preveu un conveni de cessió anticipada dels terrenys de l'equipament. - Caldrà considerar les indicacions establertes als plànols d’ordenació pel que fa a la localització dels sistemes (zona verda, equipament i parc fluvial). - En el desenvolupament del sector, el sector cedirà els sòls afectats per la reserva viària de la variant i haurà de limitar els seus usos d’acord amb l’informe de la Direcció General de Carreteres. - Caldrà valorar la presència del torrent de la Guixera que transcorre de nord a sud, respectant el seu cicle hidrològic natural, valorant els riscos que se’n puguin derivar i preservant-ne la vegetació d’interès que puguin tenir associada. Les obres del sector, hauran de projectar-se tenint en compte les guies de l’ACA en relació a infraestructures que interfereixen amb l’espai fluvial.
|